Navigatie werkt niet

Wendy

New Member
20-10-2020
1
0
Wij hebben een Model S uit 2015 waarvan de navigatie vaak niet werkt. We voeren dan een reset van het touchscreen uit, waarna de navigatie het weer een paar dagen normaal doet. Daarna doet hij het weer niet. Iemand een idee?

Brigitte

New Member
09-12-2021
1
0
Ik heb dit probleem ook maar dan bij iedere rit. Inmiddels helpt zelfs resetten niet meer.
Ben benieuwd hoe dit bij jullie (en evt anderen) is opgelost. Ik heb een model S uit 2013.

Henrique

New Member
06-12-2024
3
0
Goededag, Ik had dit probleem ook, het komt dat jullie waarschijnlijk een modem 2g/3g hebben dit wordt niet meer ondersteunt door de profiders.
Ik heb een upgrade laten doen naar een modem met 4g en bleef hetzelfde probleem houden dat komt doordat de computer de snelheid niet heeft om te verversen, daarom de complete computer upgrade laten uitvoeren het is niet goedkoop 1550,00 euro maar nu werkt alles perfect ook de spelletjes en het internet.
Hopelijk jullie hiermee geholpen te hebben
Henrique

BadBert

Member
14-11-2024
21
4
je kunt naast de modem upgrade ook het geheugen laten upgraden van de computer.

Mijn tip: gewoon zoals Henrique de hele computer laten upgraden (en modem) dan heb je gewoon weer een fijn werkend systeem.
Mijn oude manager had hetzelfde laten doen bij zijn model s want het werkte gewoon niet meer.