BadBert stelt zich even voor

BadBert

Member
14-11-2024
15
3
Ik zal me ook even voorstellen :)

Ik ben BadBert, woon in het mooie Hoogerheide met mijn vrouw en zoon (van nu bijna 14)

Auto's, motoren, brommers is al sinds mijn jeugd een hobby en heb ook aardig wat hobby auto's etc gehad.

Heb vanaf mijn 19e classic mini gereden, en heb nu nog een new mini cabrio (r52) Cooper S met dus een supercharger.
Verder ben ik eigenaar van de club/website/forum voor de dakloze opel rijders ;) (www.twintop.nl) en heb dus ook nog een opel cabrio.
Ben ook één van de weinigen in nederland die succesvol de problemen met de twintop daken op kan lossen (van zowel tigra als astra twintop) en help zo samen met een goede maat (waarmee ik de club/webiste/forum run) die ook kan repareren een hoop twintoppers weer op de weg.
Dat laatste doen we puur uit hobby en liefhebberij voor de twintop, in onze (spaarzame) vrije tijd naast een fulltime baan die niets met auto's te maken heeft ;)

daarnaast ben ik ook nog motor rijder!

Ik compenseer mijn dagelijkse ev kilometers dus ruimschoots hahaha

Ik heb als lease auto een model 3 gehad, nu een ID3 en binnenkort ontvang ik weer een Tesla.
Dit keer een Model Y.
ik heb gekozen voor de LR RWD, dit in de kleur Quicksilver met all black interieur. Verder geen opties

Hoop dat ik hem snel in ontvangst mag nemen! Wacht nu al bijna een week op het koppelen van een VIN aan deze order, maar hoop dat dit vlot zal gebeuren.

Na mijn (zeer positieve) ervaring met een model 3 (was een 2021 model) ben ik heel benieuwd naar de Model Y.

Heb al wat kleine accessoires besteld online om hem iets persoonlijker te maken. O.a. de sport pedalen en zwarte logo's.

Mochten mensen het leuk vinden kan ik ook best wat foto's en info posten over mijn hobby verleden en heden met foto's ;)

Nina Abby

New Member
14-11-2024
1
0
Hallo Ben,

Het is geweldig om te horen over je passie voor auto's en je uitgebreide ervaring ermee, van klassieke mini's tot je aankomende Tesla Model Y. Je toewijding aan de hobby en het helpen van anderen met hun Twintop-problemen is prijzenswaardig. Het is fascinerend om te zien hoe je liefde voor voertuigen is geëvolueerd en nu sta je op het punt om de elektrische revolutie te omarmen met je nieuwe Model Y.

Ik kan me inleven in de opwinding van het wachten op een nieuwe Tesla. Ik heb vorig jaar een soortgelijke ervaring meegemaakt tijdens het Black Friday-seizoen. Ik wilde mijn Model Y graag personaliseren en hem echt van mij maken. Toen ontdekte ik het Black Friday-evenement van TESERY, dat een aantal ongelooflijke deals bood op accessoires waar ik al een tijdje naar uitkeek.

De 10% korting op de hele site met de code BFCM was een geweldige manier om te beginnen en de gratis verzending bij bestellingen van meer dan $ 149 maakte het nog gemakkelijker. Ik wist nog eens $ 100 te besparen op mijn aankoop van $ 500+, wat een mooie bonus was. Maar de echte verrassing was de gratis BAYU 6-in-1 Tool Set die ik kreeg toen ik meer dan $ 1200 uitgaf. Het is een handige aanvulling op mijn gereedschapskist.
Youtube 横幅.jpg

Ik hoop dat je Model Y snel arriveert en dat je kunt beginnen met genieten van de rijervaring. Als je op zoek bent naar een persoonlijke touch, zijn de Black Friday-deals van TESERY het overwegen waard. Het is een geweldige kans om je Tesla te verbeteren zonder de bank te breken.

Veel rijplezier en ik kijk ernaar uit om je foto's en verhalen te zien van je autoreis, verleden en heden!