2 x gebruikt Tesla auto hoes exterieur kwaliteit Tesla Model Y .

ReBO

New Member
05-09-2024
1
0
Aangeboden Slechts 2 keer gebruikt En altijd op een schone net gewasssen auto. Dus helemaal netjes van binnen en ook van buiten trouwens . Beschermt je auto ook tegen hagel. Ik heb de auto verkocht dus mag deze originele Tesal Model Y in Exterieur kwaliteit weg. Ik heb geen foto's van de hoes dat de hoes over de auto zit. En je hebt denk niks aan een foto van de hoes in een doos? Maar hij past uitraad perfect. Ook heb ik de aankoop bon.

Ik heb de auto weggedaan en rijd nu een vreemd merk ook elektrisch, dat wel.


Te koop: Originele Autohoes voor Tesla Model Y - Buitenkwaliteit
Bescherm uw Tesla Model Y tegen alle weersomstandigheden met deze hoogwaardige originele autohoes, speciaal ontworpen voor buitengebruik!
Kenmerken:
• Perfecte pasvorm: Speciaal gemaakt voor de Tesla Model Y, sluit nauw aan en biedt optimale bescherming.
• Duurzaam materiaal: Autohoes voor buiten

Bescherm uw Tesla tegen de elementen met deze autohoes voor buiten. Dankzij een tussenlaag van thermoplastisch polyurethaan en twee buitenlagen van geweven polyester is de hoes goed ademend en is hij waterbestendig. Handige laadpoortopeningen maken aansluiting op een stopcontact mogelijk en ventilerend gaas zorgt voor luchtstroom tijdens het laden
Kenmerken:
Sterke buitenkant
Ultrazachte binnenvoering


• Ademend design: Voorkomt condensatie en houdt uw auto droog en vrij van roest.
• Makkelijk te gebruiken: Gemakkelijk aan te brengen en te verwijderen, met stevige bevestigingsriemen voor extra veiligheid.

Waarom kiezen voor deze autohoes?
• Origineel Tesla product: Gegarandeerde compatibiliteit en kwaliteit.
• Maximale bescherming: Houdt uw auto in topconditie, zowel tijdens de zomer als de winter.
• Stijlvol en functioneel: Beschermt niet alleen, maar ziet er ook goed uit.

Conditie: twee keer gebruikt