De 100% vraag
ik kan op mijn werk nml voor € 0.- per kwh laden.
Maar ik begin om 06:00 als de laadpaal nog vrij is en vanaf begin ochtend zijn deze palen de gehele dag bezet helaas.
Nu laad ik elke dag netjes tot 80% zoals aanbevolen.
Echter haal ik het niet met 80% in het weekend en dit zou denk ik met 100% vertrekken wel kunnen.
Maar is het erg schadelijk voor een accu om deze een uur of 4 a 5 op 100% te laten.
Dus ik zou waarschijnlijk vanaf 11:00 tot 14:30 met een volle accu geparkeerd staan
Loopt wel iets leeg ivm centry mode is helaas nodig ivm collega's welke niet erg goed kunnen parkeren.
tot nu toe laad ik een 20% in het weekend bij tesla even bij een supercharger indien nodig.
Dus kosten tegen over de baten van een volle accu
ik kan op mijn werk nml voor € 0.- per kwh laden.
Maar ik begin om 06:00 als de laadpaal nog vrij is en vanaf begin ochtend zijn deze palen de gehele dag bezet helaas.
Nu laad ik elke dag netjes tot 80% zoals aanbevolen.
Echter haal ik het niet met 80% in het weekend en dit zou denk ik met 100% vertrekken wel kunnen.
Maar is het erg schadelijk voor een accu om deze een uur of 4 a 5 op 100% te laten.
Dus ik zou waarschijnlijk vanaf 11:00 tot 14:30 met een volle accu geparkeerd staan
Loopt wel iets leeg ivm centry mode is helaas nodig ivm collega's welke niet erg goed kunnen parkeren.
tot nu toe laad ik een 20% in het weekend bij tesla even bij een supercharger indien nodig.
Dus kosten tegen over de baten van een volle accu